Blog pagina 5

Blog pagina 5 - articole Cardiolog

Anevrismul

Majoritatea persoanelor care au anevrisme aortice, in special cand acestea sunt  localizate in regiunea toracica, nu au simptome. Totusi, pot simptomele pot apaea  in cazul in care anevrismul isi mareste  dimensiuni le si exercita o presiune mai mare  asupra organelor invecinate.  Anevrismele aortice abdominale Cele mai frecvente simptome ale anevrismelor aortice abdomin

Hipertensiunea arteriala

Circulatia sangelui prin vasele de sange se datoreaza unei diferente de presiune intre sistemul arterial cu presiune mare si sistemul venos cu presiune mica. Astfel,  in capilarul venos presiunea se apropie de 0 mmHg. Diferenta de presiune este creata de mecanismul de pompare al inimii si de activitatea de impingere a sangelui: la fiecare contractie a ventricului stang inima t

Atacul de cord

Muschiul inimii are constant nevoie de sange bogat in oxigen pentru a functiona. Arterele coronare ofera inimii rezerva necesara de sange. Daca aveti o afectiune a arterelor coronare, arterele sunt prea inguste si sangele nu poate trece prin ele  asa cum ar trebui. Conteaza foarte mult alimentatia, daca contine multe grasimi, calciu, proteine, si trebuie investigat ce cauzeaza inflamarea celu

Chirurgia Cardiovasculara

Chirurgia cardiovasculara este chirurgia care se ocupa cu inima si este facuta de cardiologi. Frecvent, chirurgia cardiovasculara este facuta pentru a trata complicatii ca accidente cardiologice ischemice, bypass, corectarea afectiunilor congenitale, afectiuni ale valvelor cardiace, endocardite, afectiuni reumatice ale inimii, arteroscleroza. Poate include inclusiv transplantul de inima. Operatia

Bolile cardiovasculare in Romania

Cauze şi factori de risc Bolile cardiovasculare sunt principala cauză a mortalitatii in lume  lume, la fel şi în Romania, unde sunt cauzeaza de 60% dintre decese, situând România pe locul 3 în Europa, după Bulgaria şi Ucraina. Din cauza bolilor de inima  se moare mai mult decât din cauza cancerului si mai repede decat din cauza cancerului.  Factor

Pagina